Uitgebreid zoeken - Zoekresultaten
- vorige pagina
- pagina 1
- pagina 2
- pagina 3
- ...
- pagina 59
- volgende pagina
JOI Gaming Limited heeft reclame gericht op jongvolwassenen. Dat is in strijd met het Besluit werving, reclame en verslavingspreventie kansspelen, de Kansspelautoriteit legt een boete op van € 400.000.
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft in augustus drie waarschuwingen gegeven voor ongerichte reclame op openbare plaatsen. Verschillende aanbieders hadden de nieuwe reclameregels omtrent online gokken overtreden. Deze zijn op 1 juli van dit jaar in werking getreden.
Red Ridge Marketing heeft reclame gemaakt voor online kansspelen zonder vergunning. De Kansspelautoriteit legt een boete op van € 675.000.
De Kansspelautoriteit heeft vastgesteld dat Hillside reclame heeft gericht op jongvolwassenen. Daarmee handelde Hillside in strijd met het Besluit werving, reclame en verslavingspreventie kansspelen. De Kansspelautoriteit legt een boete op van € 400.000.
Sanctiebesluit Toto Online B.V.
De Kansspelautoriteit heeft de VriendenLoterij aangesproken op een ongepaste advertorial in een grote Nederlandse krant.
De Kansspelautoriteit heeft vastgesteld dat Chance Publications Malta Ltd reclame maakt voor het kansspelen waarvoor geen vergunning is verleend. Daarmee handelt Chance Publications Malta Ltd in strijd met de wet. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
De Kansspelautoriteit heeft vastgesteld dat Casinoscout.nl reclame maakt voor kansspelen waarvoor geen vergunning is verleend. Daarmee handelt Casinoscout.nl in strijd met de wet. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
Slots DEV maakt reclame voor illegale kansspelen. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft een vergunninghouder aangesproken op het maken van misleidende reclame voor online sportweddenschappen.
De Kansspelautoriteit heeft een waarschuwing uitgedeeld aan één van haar online vergunninghouders voor overtreding van het verbod op ongerichte reclame. In een tv-reclame voor een televisiezender was een voetballer in een t-shirt met daarop de naam van een online aanbieder te zien. Het ongericht maken van reclame voor bijvoorbeeld casino’s, sportweddenschappen of online kansspelen is verboden om kwetsbare groepen, zoals jongvolwassenen, te beschermen.
De Kansspelautoriteit (Ksa) heeft kansspelaanbieder Betent een boete opgelegd van 400.000 euro. Betent kreeg deze boete omdat zij zich met reclame-uitingen richtte op jongvolwassenen (18-24 jaar). Dat is verboden.
Catena Operations Limited maakt reclame voor kansspelen waarvoor geen vergunning is verleend. Daarmee handelt dit bedrijf zelf ook in strijd met de wet. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
Clipboard Publications B.V. maakt reclame voor illegale kansspelen. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
De Kansspelautoriteit heeft vastgesteld dat LCB CORP reclame maakt voor kansspelen waarvoor geen vergunning is verleend. Daarmee handelt LCB CORP in strijd met de wet. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
De Kansspelautoriteit heeft vastgesteld dat de website Onlinecasinobonus.nl reclame maakt voor kansspelen waarvoor geen vergunning is verleend. Daarmee handelt Onlinecasinobonus.nl in strijd met de wet. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
De Kansspelautoriteit heeft vastgesteld dat Linkerik B.V. reclame maakt voor kansspelen waarvoor geen vergunning is verleend. Daarmee handelt Linkerik B.V. in strijd met de wet. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
Online Casino Ground ltd maakt reclame voor illegale kansspelen. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
Lovelto Mar LTD maakt reclame voor illegale kansspelen. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
Nieuwe ronde in actie tegen 'affiliates'.
Alleen vergunninghouders mogen reclame maken voor kansspelen. Het maken van reclame voor kansspelen zonder dat er een vergunning is verleend, levert een antecedent op dat meeweegt bij de betrouwbaarheidstoets bij de aanvraag van een vergunning. Let op: reclame is een breed begrip. Naamsbekendheid genereren valt hier ook onder.
U mag ook niet de naam of het logo van de Kansspelautoriteit gebruiken om uw aanbod aan te prijzen. Dit is strafbaar (artikel 435b van het Wetboek van Strafrecht).
De Kansspelautoriteit heeft vastgesteld dat Content Publishing Limited reclame maakt voor kansspelen waarvoor geen vergunning is verleend. Daarmee handelt Content Publishing Limited zelf ook in strijd met de wet. De Kansspelautoriteit legt een last onder dwangsom op.
Ksa legde Staatsloterij last onder dwangsom op vanwege voetballers in reclame.
U mag reclame maken voor een loterij tijdens de 6 maanden dat de vergunning geldig is. Dit noemen we de looptijd van de vergunning. Deze looptijd is de periode waarin een loterij mag starten en moet eindigen. Als u reclame wilt maken voor de loterij, dan moet u zich houden aan de regels van de Mediawet. Voor een eenmalige loterij zijn tijdvakken voor het maken van reclame op de televisie. Deze tijdvakken gelden niet voor reclame op de radio.
In uw reclame mag u geen gebruik maken van rolmodellen of actieve beroepssporters als deze jonger zijn dan 25 jaar en een groot bereik hebben onder minderjarigen of jongvolwassenen. Minderjarigen mogen niet deelnemen aan de loterij. De reclame moet zorgvuldig en evenwichtig zijn. De reclame mag niet misleiden. Ook mag de reclame niet gericht zijn op maatschappelijk kwetsbare groepen, waaronder minderjarigen en personen die kenmerken van risicovol spelgedrag vertonen. Voor meer informatie kunt u de Mediawet of de Wet op de kansspelen raadplegen.
Last onder dwangsom Performing Media Limited.
- vorige pagina
- pagina 1
- pagina 2
- pagina 3
- ...
- pagina 59
- volgende pagina