Ga naar de inhoud
Logo Kansspelautoriteit, ga naar de homepage
Sla navigatie over (Direct naar)
Direct naar
  • Over ons
  • English
  • Contact
Terug naar navigatie (Direct naar)
Kansspelautoriteit

Veilig spelen

Sla navigatie over (Hoofdrubrieken)
Hoofdrubrieken
  • Home
  • Nieuws
  • BesluitenBesluiten
    • Sanctiebesluiten
    • Besluiten Wob-verzoeken
  • Soorten kansspelenSoorten kansspelen
    • Bingo, rad van fortuin (kleine kansspelen)
    • Promotionele kansspelen
    • Casinospellen (Holland Casino)
    • Speelautomaten
    • Weddenschappen
    • Loterijen
    • Toelichting meldplicht vergunninghouders
  • Onderwerpen A-Z
  • Klaar voor Wet Koa?Klaar voor Wet Koa?
    • Voorbereiden vergunning
    • Centraal Register Uitsluiting Kansspelen - Cruks
    • Voorkomen verslaving
    • Extra eisen reclame
    • Beleidsregels & modelvergunning
    • Vraag & antwoord Wet Koa
Terug naar navigatie (Hoofdrubrieken)
Zoeken
Broodkruimelnavigatie
Home › Contact › Probleem met een kansspel melden

Probleem met een kansspel melden

Wat doet de Kansspelautoriteit met mijn melding?

Oneerlijk spel, niet uitbetalen, onvoldoende oog voor kansspelverslaving, illegaal aanbod waardoor geen toezicht mogelijk is, fraude en oplichting met kansspelen, onjuiste of onvolledige voorlichting, deelname door minderjarigen, witwassen: komt u dit soort problemen tegen? Meld het ons.

Uw melding helpt ons bij het toezicht houden op kansspelen. Wij gebruiken meldingen om te bepalen of meer mensen dezelfde klachten hebben zodat we weten naar welke onderwerpen wij onderzoek moeten doen.

Wat kan ik zelf doen?

Bent u persoonlijk betrokken? Check of u onderstaande gedaan heeft:

  • in gesprek gaan met de aanbieder van het kansspel
  • contact opnemen met een klachtenfunctionaris of een juridisch adviseur, bijvoorbeeld via het Het Juridisch Loket
  • oplichting melden bij de politie, via De Fraudehelpdesk

De Kansspelautoriteit kan uw probleem niet oplossen en wij kunnen niet persoonlijk bemiddelen.

Wat hoor ik over mijn melding?

U hoort alleen van ons als wij aanvullende informatie nodig hebben. Op de pagina Uw melding, ons toezicht publiceren wij een overzicht van afgerond onderzoek dat het resultaat is van meldingen.

Doe uw melding

Meld een probleem met een kansspel

U kunt anoniem of niet anoniem een probleem met een kansspel bij ons melden.

Meld een probleem met een kansspel

Meld misleidende verkoop (elders)

Krijgt u misleidende e-mails, brieven of telefoontjes van zogenaamde kansspelaanbieders? Happy Numbers, Megapot en Fictory zijn voorbeelden. Soms zeggen zogenaamde incassobureaus op te treden namens een kansspelaanbieder.

Zeg altijd 'nee' als u het niet vertrouwt. Dit soort misleiding noemen we ‘misleidende verkoop’, u kunt dit bij een andere toezichthouder melden, namelijk bij Autoriteit Consument en Markt.

Meld misleidende verkoop bij Autoriteit Consument en Markt

Uw melding. Ons Toezicht.

Om goed in te kunnen schatten waar risico’s met kansspelen zich voordoen is uw melding van groot belang voor ons.

Uw melding. Ons toezicht.

Navigatie
Sla navigatie over (Navigatie)
  • Contact
  • Probleem met een kansspel melden
  • Klacht over de Kansspelautoriteit
  • Overtreedt uw organisatie de Wwft? Doe een melding
  • Uw melding. Ons toezicht.
Terug naar navigatie (Navigatie)

Kansspelautoriteit

Veilig spelen

Meer info

  • Toegankelijkheid
  • Privacy
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Sitemap
  • RSS

Vragen?

Op werkdagen beantwoorden wij vragen tussen 09.00 -13.00 uur.

Bekijk contactgegevens & route

Op de hoogte blijven? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en voor onze themanieuwsbrief Wet kansspelen op afstand.

Volg ons op

Volg ons op FacebookVolg ons op LinkedInVolg ons op Twitter
Naar boven