nina-jovanoviic-400x500“Helder en toegankelijk communiceren is heel belangrijk in mijn werk. Zo zorg ik ervoor dat spelers en aanbieders duidelijk en visueel aantrekkelijk worden geïnformeerd over een veilige en verantwoorde kansspelmarkt. Ik doe dat niet alleen door complexe wet- en regelgeving te vertalen naar begrijpelijke content en te laten zien waar wij voor staan. Ik doe dat ook door nieuwe manieren te zoeken hoe we onze boodschap over willen brengen. Zo ben ik sinds 2024 bezig om onze organisatie veel zichtbaarder te maken op sociale media.

Waar ik trots op ben, zijn de campagnes die we 2024 opgezet hebben. Ik werkte mee aan de Crukspilotcampagne en de lancering van de vervolgcampagne onder de naam Gokstop. Samen met een extern bureau onderzochten we hoe we spelers met een krachtige boodschap het beste kunnen bereiken. Dat de Crukscampagne door Adformatie werd uitgeroepen tot een van de 24 beste van het jaar, voelde als een erkenning van ons werk.

Ik waardeer het erg dat ik mijn eigen kennis en ervaring kan gebruiken én expertise van collega’s kan inzetten. Je wordt in deze organisatie écht in je kracht gezet en we doen zinvol  werk. Voor ik hier kwam, had ik geen idee hoeveel impact gokken heeft. Veel mensen denken dat het een onschuldig spelletje is, maar er gaat zoveel meer achter schuil dan je op het eerste gezicht zou denken. Dat maakt ons werk zo waardevol: die bewustwording. Daar draag ik aan bij en dat maakt mijn werk voor mij uitdagend én betekenisvol.”

Nina Jovanovic
Adviseur online content en social media