Klachten tegen de Ksa of Ksa-medewerkers

Klachten tegen Ksa of Ksa-medewerkers
Ingediend In behandeling of aangehouden (30-12) Gegrond Ongegrond Ingetrokken of niet in behandeling genomen
4 1 0 0 3

In 2024 zijn 4 klachten ingediend. Eén van deze klachten bleek een melding te zijn en is afgedaan met een brief met uitleg. Twee klachten zijn niet in behandeling genomen, omdat deze niet voldeden aan de eisen van artikel 9:4 van de Awb. De laatste klacht is eind november ingediend en wordt in 2025 afgehandeld.

We hebben in 2024 onze klachtenregeling aangepast. Het gaat vooral om tekstuele wijzigingen. Dit moet onze klachtenregeling begrijpelijker maken. Daarnaast stond voorheen in de klachtenregeling dat een elektronisch ingediende klacht alléén in behandeling wordt genomen, als het formulier van onze website gebruikt is. Deze bepaling is komen te vervallen: klachten mogen inmiddels ook per e-mail worden ingediend.